Förkyld.... :(

DATUM: 31 Augusti, 2011 - 19:16
hejsan alla! Ja, idag så blev det inte stallet :( Jag stannade hemma istället, är så förkyld!
Ögonen rinner och är supertäpt i näsan och det kliar och det gör ont i halsen, as skönt! haha, NOT!

Men igår red jag iallafall :) Då red jag lite dressyr. Jobbade inte på något riktigt speciellt
men det gick ganska bra ändå. Var förkyld då med och det är absolut inge kul :(
Menmen....förresten så red jag med saga. Efter passet skrittade vi ut i skogen en liten bit :) Först Annie och sen
Lindsey som lunkade fint och snällt efter, sen kom saga på
" har du tänkt på att det finns ett uttryck som säger såhär: hästar hittar alltid hem"
Jao svarade jag då. Så vi provade vi skritta en liten väg som vi inte hade ridit förut och sen när vi sluta "rida"
då så tvärstannade Annie, vände sig snabt tillbaka och hitta en ny väg ut till vägen och ända hem.
Och Lindsey lunkade fortfarande så snällt och fint efter, haha :P <3 det kanske är så, vad tror ni?

Nej men nu har jag inte så mycket att skriva, sitter nu och chattar lite på facebook och väntar tills Ellen kommer
hem, vill höra hur det gick och det får nog ni och höra lite senare x)

krya på er alla, ni som är förkylda som jag haha ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback