lungt pass idag då :)

DATUM: 23 Augusti, 2011 - 21:45
Ja idag så tog jag det lungt. Red ut i skogen och bara skritta och trava.
Det gick bra och Lindsey var väldigt pigg och glad!
Älskar att ta en härlig tur i skogen! Alltid lika skönt :P

Igår hann jag inte skriva vad jag gjorde....så jag gör det nu.
Det blev lite hoppning igår :) Först var det en övning som Saga hade planerat in.
Fyra bommar på en sockerbit som man ska göra volter i trav på och fram och tillbaka och
hit och dit. Man vet ju inte alltid vad Saga hittar på, haha ;) sen skulle jag tydligen hoppa
över en sockerbit (som man har bommar på) jaja gick inte perfekt menmen x)

Sen hoppade jag en bana som både Ellen och Saga hade fixat :)
Det gick bra men har hoppat mycket bättre, kanske inte var rätt dag för mig?
Som ni vet så är jag inte jätte förtjust i av att hoppa, det är inte riktigt min grej.
Jag föredrar ett roligt och lite jobbigt dressyrpass :) haha som kanske inte alla håller med om!?

Imorgon börjar ju skolan igen :( årkar verkligen inte. Är så trött även fast jag har haft lång tid att andas ut.
Ska inte bli sen idag, fick gå upp kl.05:20 imorse. Men jag får väl ta och tagga till lite kanske :)
Ses på bloggen ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska inte klaga har gått i skolan en vecka <3

2011-08-23 @ 21:58:08

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback