Tjohejsan!

DATUM: 25 Augusti, 2011 - 22:00
Hej!

Nu har skolan dragit igång, schemat rullar på och
nu blir det långa jobbiga dagar...suck!
Slutar ändå helt okej!

Idag så fick vi sovmorgon och dagen var ändå rätt så bra :)

Cykla till stallet vid halv fyra tiden med Saga och Ida. Jag tog en ridtur ute på vallen
med några språng på en stock, hon hoppade bättre då jag kortade upp henne så hon fick
jobba mer uppåt. I början av mitt lilla ridpass var hon helt okoncentrerad och lyssande
inte så bra, men efter en stund lugna hon ner sig och jobbade mycket bättre :D

Efter ridpasset kollade Ida och jag på daniel-träningen. Gick väldigt bra för alla idag tyckte jag.
Fina människor och fina ponniiiies :D

Nu måste jag chilla tyvärr, har redan fått läxor och uppgifter...inte så kul -_-

Tycker ni att det är kul att skolan har dragit igång igen?



Kramar till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback