läget!

DATUM: 28 December, 2011 - 00:21
Hej! Skrev ett inlägg förut.men det försvann :( så bara att skriva om... Aja, igår så var jag lite sen eftersom vi hade gått och köpt ett minneskort på Elgiganten. Sen åkte vi till stallet (jag o mamma). Tog på mig stövlarna och sprang till dit vi skulle rida Ellen hade varit så gullig och fixat Annie så hon var till och med fram skrittade. Jag hoppade upp och började arbeta henne nästan på en gång. Hon var mjuk och lätt. Men lite spänd, inte mkt. Lätt i stegen och en bra bjudning :) jag hann trava och ta en LITEN galopp sen bar det av för Ida och lins. En jävla fart hon fick! Ida fick stopp på lins oskadd. Ellen bad mig hoppa upp vilket jag gjorde. Jag vet inte om jag är konstig men jag blir lite taggad då? Men ivarjefall så red jag längs kanterna Ka volter och bara visade henne allt i trav och skritt. Sen kunde jag galoppera genom hela hagen och hon kollade lite men inte mkt. Hon var super duktig! Man behöver vara lite orädd och verkligen visa vad man vill och vara över bestämd så hästen känner det. Men super nöjd med lins efter hennes dumheter! Ellen: du är så cool! Asså jag är inte cool, men jag får en jävla ramama i mig typ ;) ivarjefall sen så åkte.vi ju till Norrköping fick med mig lite hem. Kommer bilder på allt imorron. Nu ska jag sova och tagga tidig morron ska med och hjälpa Emma med utsläppet ;) sen åker vi hem till henne och vid 13.30 så blir det Karin träning. Har även insläppet vid fyra så lär bli kvar efter träningen :P //SagaEricsson ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback