Nyårsafton-Ellen

DATUM: 31 December, 2011 - 16:59
Hej! Nyårsafton idag! Känns bra faktiskt, är rätt taggad. Det känns som att 2012 kommer bli bra! Självklart har jag fixat nyårslöften också :) Här kommer dem : * Jag ska sluta småäta hela tiden! Bara äta middag när det är middag alltså inte äta gottissaker i onödan.
* Jag ska börja springa, minst 1-2 dagar i veckan!
* Ge allt för att få bra betyg tills jag slutar nian. Prestera bra på NP!
* I min ridning ska jag utvecklas så mycket som möjligt, alltid ge allt, kämpa för att klara mina mål!
* Göra allting med noggrannhet, hemma, i stallet , med hästen.
* Unna mig lite, va mer med kompisar, shoppa mer till mig själv och ha massor med kul!
Nej nu får det räcka :) Just nu är jag påväg till kära Nyköping där jag ska fira nyår med härliga vänner. Kram Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback