NYÅRSAFTON

DATUM: 31 December, 2011 - 14:07
Om exakt 9h och så skjuter vi raketer och inviger det nya året fullt med spännande upplevelser och framgångar.

Vad ska ni göra på nyårsafton?

Vi åker till skarendal där vi ska fira med kusinerna och pappas kompis ;)

Jaha, kanske dax för att utlova lite löften?

•Jag ska forsätta med att inte äta godis, chips, ostbågar, popcorn och dricka läsk.

•I år ska jag försöka hålla reda på mitt rum hela tiden och inte slarva!

•Jag ska sluta bita på naglarna igen.

•Jag ska plugga mer och göra allt i skolan med lite extra.

•Sköta Annies hovar ännu bättre (VirkonS).

•Försöka utöka mina sittups och göra det varje dag istället för att fuska ibland och springa oså.

Nä nu får det räcka så att jag kan uppfylla alla ;)7

Ett nytt år med mycket skoj och en massa fart fyllda tävlingar o träningar!



~Jag~







Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback