tidsinställt

DATUM: 30 December, 2011 - 18:00
Ibörjan när jag började rida så red jag ALLTID med säkerhetsväst gjorde det säkert ett halvår med Annie oxå. Sen plötsligt så började jag ta av mig den i dressyren. Och efter det så började jag ta av mig den när jag red markarbete och uteritter.Jag vet att Annie inte skulle göra nått känner mig nog lite för säker på henne. Men hon skulle ju faktiskt kunna göra vad som helst om hon skulle bli rädd för något.

Min häst har alltid varit jätte snäll och gör allt för mig liksom jag gör allt för henne så vi litar på varanndra till 110%. Att rida över nått dike som vi aldrig gjort förut tycker hon först är lite konstigt men då är det bara att sitta av och visa henne över och efter några gånger så känns det som hon aldrig gjort nått annat.

Jag borde inte vara så orädd som jag är men det blir bara så. Asså jag skulle inte göra vad som helst men jag tänker ju på Annies bästa oxå. Som att rida in till stan på julafton. Det sa jag nej till och red i skogen istället. För det kan komma bilar och annat skit.



Min gölleplutt! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback