Dressyr passet från igår.

DATUM: 30 Juli, 2011 - 06:46
Tjenare ;)

Okej, igår hann jag inte uppdatera för att jag jobbade ju på ericsberg och jag var där till sju sen åkte vi hem och åt. Sen så åkte vi till stallet, jag borstade av henne lite snabbt sen tränsade jag och hoppade upp :P

Vart ett kort ridpass 15-20min men hon jobbade på bra. Ibörjan brukar hon inte vara så givmild men det var hon igår :D Super fin polle<3

Aja, snart kommer Jönsarna och hämtar mig så ska jag åka till ericsberg och jobba ;) Blir där till två ungifär för sen mmåste jag rida Annie och sen har jag insläppet! På kvällen kommer gäster hit så det är tajt om tid får se om jag hinner blogga ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback