Globen-Saga

DATUM: 28 November, 2011 - 16:21
Hallåj!

Igår så hann jag som sagt inte blogga vi vaknade sen bar det av till globen :) Vi virrade bara bort oss lite tack vare att en tunnel av avstängd. Men till slut hittade vi då så mötte vi förmedlaren av släpet och hon gav och två "heldags" biljetter så sex sycken totalt en till varje show. Sen köpte vi en till "heldags" biljett till lille bror. Vi gick direkt till transporten  och kollade lite. Sen kollade vi på den först inte hela eftersom pappa försov sig och vi virrade bort oss.

Kollade kanske på 3 dressyr ekipage sen gick jag med Josse och Moa en stund. Efter det gick jag med pappa och lille bror ;) Vi  fick en genomgång och sen nån gång så mötte vi förra ägaren och typ betalade. Sen kom Jönsarna så då gick jag med dem :) Kollade på sista delen medan pappa gick och hämtade bilen och stod i kö på att få komma och hämta transporten. Jag och lille bror satt kvar och kollade på allt när det var slut så släpptede in oss i antexet där ALLA höll på att lasta ut alla grejer så vi stod i ett hörn nära dörren fyfan så det blåste kallt! och vi hade inga jackor :S Efter en stund kom pappa och sen körde vi hemmåt! :)

Var nyss ute och fottade den lite utifån dock inteså bra bilder för jag orkade inteändra inställningar men de duger. Fottade även det vi köpte igår. Sen imorron köper jag Alidas hopp spöför jag hittar inget jag gillade och behöver verkligen ett!







Smart så inte dörrarna blåser på en ;)



En vattenhink som man kan hänga där inne i transporten och ett hösegel.Kan ta kort på det nån annan dag när jag kommer in där. Det fick vi med transporten ;)









En sån här camera så man kan se hästen i transporten! fick med den med transporten ;)



Täcket 300g med helhals! :)

Nu plötsligt vill datorn inte ladda upp sista bilden men det var 3 tunna ridstrumpor ett par limegröna, turkosa, marinblåa. Sen två stycken ludd grejs som jag ska ha på lädergrimman :)




Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback