lördag-sagis

DATUM: 26 November, 2011 - 22:59
Hellu! Imorrse så soooov jag länge super skönt! När jag vaknade kom ett sms flygande från Ellen och hon frågade.om jag ville hoppa med dem... Och jag som hade tänkt att fråga dem ;) men sen så tog jag och lille bror in studsmattan så det inte blir som förra året att den får stå ute. Lät.Zelda få vara ute och hoppa medan vi gjorde det! Sen så cyklade jag till stallet. Jönsarna hade redan fixat med hinder så det var bara att ta in hästen och fixa henne Emma kom när jag skulle gå upp och skölja av hovarna :) ibörjan av ridpasset så körde jag lite långa tyglar. Sen aå tog jag dem och började arbeta henne lite. Kom några gånger på ett trav hopp som låg på allt från 50-90cm. Sen blev det lite galopp bommar sen så kom jag på min bana men skapade även lite andra hon hoppade as bra Och det känndes toppen bra tempo och flyt! :) sen så när jag kom hem slängde jag i mig nått att äta.sen så åkte vi till pappas kompis pappa och åt lite och badade i en sån här jacuzzi eller vad det heter ivarjefall den var ute och det var ungefär 37grader med massage i varje hål eller vad man ska säga. Nu blire att sova och TAGGA globen imorgon blir där hela dagen och på kvällen kör vi hem släpet :D /sagaericsson c:

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback