Måndaaaag

DATUM: 28 November, 2011 - 19:39
H E J !

Har nyss käkat lite pizza :)
Seeg dag idag! Igår så kom vi hem kvart över ett från globen. Så jag gick och la mig vid två-tiden och idag så var jag inte riktigt på hugget....så nu sitter jag och ska snart plugga till ett spanska prov :/

Gud vilken upplevelse det är att vara på stockholms horseshow! Vi hade tur, vi satt på jättebra platser :)
Det finns ju en speciell människa, kan inte stava namnet, men han som kan "tala" med hästar!!
Asså den här gången så stod han ju på hästryggen på två hästar i full galopp och hoppade hinder!! Asså jag fattar inte hur man kan göra så. Bara sååå coolt! Sen var det ju också kul att titta på hopptävlingar, Carl Filip priset och stjärornas hoppning :D Vill dit nästa år igen! ABSOLUT :)

Igår så köpte vi ett regntäcke till Lindsey och så köpte jag en KL-jacka! som jag alltid viljat köpa, hihi....
nej men nu så måste jag plugga vidare, vi hörs!

byee


Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback