Morgon

DATUM: 29 November, 2011 - 09:41
Hellu!

Igår så red jag dressyr i tältet Emma följde med. Men hon ville inte rida hur mkt jag än frågade... Vi fick till nåra riktigt fina skänkelvikningar, sen så tränade jag på att byta galopp vilket gick helt okej först galopp trav galopp (trav ~3steg) och galopp halt fast det vart nåra steg i trav och skritt innan det blev halt fast hon lyssnade jätte bra!

Har just varit i skolan men vi hade "håltimme" vi skulle läsa nåra sidor det gjorde jag i skolan sen så cyklade jag hem. Man orkar ju inte sitta där i evigheter! Men kl.10.00 så har vi mentorstid så jag ska snart cykla iväg igen ;)

Idag tror jag att jag ska longera intervall eftersom det var ett tag sen... Det blev så bara för att tävlingarna har varit på Söndagar och i vanliga fall på Lördagar.



Vintern förra året! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback