sagis häär!

DATUM: 22 November, 2011 - 22:39
Hej! Igår så hängde Emma med till stallet vi gick med hästarna i ridhuset jag tog.hand om twiggy en annan häst i stallet så tog Emma Annie. Idag så red jag i tältet det var typ hundra år sedan sist eftersom underlaget inte varit klart men nu är det i princip klart tror jag ;) men jag värmde upp lite lätt med några skänkel vikningar och sen arbetade jag henne lite lätt och försökte få henne böjbar... Det gick rätt bra hon vart fin, men fortfarande lite stel borde arbeta mer på vänster eftersom hon böjde sig as bra i skritten så nu är det bara att jobba vidare. Men nu ska jag nog ta och sova lite godnatt... Nu kom jag på en grej jag missat säga jag klippte Annie i lördags har köpt en klippmaskin sen köpte vi ett par stålhätte jodpush och en dragare till broddarna nu ska jag sova :) /saga :*

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback