söndag saga

DATUM: 20 November, 2011 - 22:45
Hej, asså jag har inte typ fått sitta vid datorn... Men nu så blir det ett snabbt mobil inlägg tävlade i bullersta idag jönsarnas gamla ställe ;) första intrycket var i cafeterian där det STANK! Men i l:d+ så stannade hon en gång på våghindret vilket inte var oväntat men jag försökte gå på henne från början men ja.. Och det var 2:an så det vart ingen omhoppning. Sen i l:b så hade jag lite brottom på slutet för.de skulle släppa in första hästen och jag fick skynda mig ut, fast jag skulle velat gått en gång till... Sen när jag kom in på banan var jag sjukt nervös så först hittade jag inte 1:an sen hittade jag den men inte 2:an så det vart en stor volt. Sen stannade hon på 3:an hade ingen fart. Sen så hoppade hon ungefär sim stilla stående över första i kombinationen men tog det andra gången sen rev vi nått mer men slutade på 24fel whippi :P nä men det var i princip in på banan och köra igång direkt de hade varar en inne i taget skulle varit bättre om man fått kolla bär den innan red för jag såg inte över. Men det var mitt fel Annie skötte sig toppen men inte matte. /Saga Ericsson :*

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback