25 november

DATUM: 25 November, 2011 - 20:38
Hellu!

Snacka om att vi har varit sämst på att uppdatera men det hinns inte med alltid eftersom det är mkt i skolan nu innan jul. Asså det ska snöa nu, vart är den? Visst det är skönt att det inte är nån snö ute men ändå första advent och ingen snö NEJ!

Jo, juste på Söndag blire stockholm och globen :) Nu äntligen ska vi köpa en trnsport och den ska vi hämta på horse show! Snacka om att jag är GLAD! :D



Fast det där längst ner tillhöger som inte äri samma röda färg är svart och linjerna oxå :) Blir jag , pappa och lille bror som åker.

Idag så red jag i tältet med Jönsarna Ida red idag. Igentligen såtrodde jag inte att jag skulle hinna rida så jag hade mjukisbyxor men sen bestämmde jag mig för att jag viss skulle det så jag tog påmina stövlar och drog över mjukisbyxorna. Hatar att rida i jodpuhs (stavning) man får inget stöd och allt blir cp.



Hon var mjuk och fin hade ett fint steg och i galoppen kunnde jag få en riktigt samlad galopp med energi. Nu sitter jag inte och pillar så mkt utan formar runt inner men puttar av skänkeln och kan leda fram ställningen i vänster eftersom jag behöver jobba upp den sidan. Hon vart as hetsig av spöt när jag lapå det på rumpan lixom darrade hon till så jag kastade iväg det. Då gick det bättre :)

Vill löshoppa henne snart!

Sitter här och dunkar Kapten röd så jävla nice! (a)





Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback