31oktober

DATUM: 31 Oktober, 2011 - 16:56
Hej!

Ellen och Idis pratar jag med just nu... De säger att de har blivit intervjuvade av Katrinehomls kurrieren idag när de red. Haha, de säger att det  alltid är dom som blir det :P

Ivarjefall idag så följde Emma med mig till stallet jag red lite dressyr blandat med markarbete. I skritten jobbade hon på bra men i traven gick det inte alls känndes det som... Men det var mkt som hände runt omkring så hon vart lite störd av det tror jag. De höll på att byta botten i tältet och jag red på stora ute banan. Men helt okej tränade på att byta lite galoppoch kom över lite bommar!

Här kommer lite bilder sen dagen ;)



Bom övningen ;)









Lite mobbat :P (emma som fottat)

Asså jag fattar inte men jag kan inte skriva med normal text nu men aja (B) är inte inhålld!

Det kanske kommer någon film sen vi får se ;) imorgon tror jag att jag longerar lite lätt i 15 min kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback