hej

DATUM: 30 Oktober, 2011 - 11:48
Nu tänkte jag blogga lite, eftersom jag egentligen inte fick det för saga av någon konstig anledning....
Idag ska nog ellen rida och vi ska nog ta det ganska lungt, men ändå så hon får röra på sig. Det blir nog något liknande som saga skrev, som vi också ska göra! Vi kanske också tar med kameran till stallet och fotar lite.

SKÖNT att vara ledig imorgon med, känner på att det kommer bli en superbra vecka! En ledig vecka behövs verkligen, nu får man pusta ut och bara ha det chill :D

Men mycket att göra denna vecka ändå, mycket man vill hinna med!
Har ni några tankar om bloggen? Det är bara att skriva rakt ut, vi vill ju bara att bloggen ska vara så roligt som det går att läsa!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Er blogg är jättefin :) Jag har också en häst som heter Dönte och är 7 år. Han är bara för sööööt. Han har ljusbrun teckning med vit stjärna på nosen. Men jag har min häst i Fröberg stallet i Luleå.



Puuuuuuuuuuuuuuuss :*

2011-10-31 @ 13:34:47
Postat av: Anonym

Jag tycker jätte mycket om er blogg. Men jag har ingen häst själv. Jag bor på en liten gård utanför Flen, men vi har bara kor och får :( Kan ni inte ha fler bilder? Kramizar

2011-10-31 @ 13:38:08

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback