Söndag på Söndag på Söndag

DATUM: 30 Oktober, 2011 - 21:05
Hej!

Idag kom jag hem efter en SUPER helg med bästaste jönsarna! :D  Vi har haft det grymt kul!

Idag så red ju jag och Ellen ut i skogen först tog 2 skutt över ett litet teräng hinder i skogen 50-60cm kanske? Ivarjefall hon var super fin och arbetade på bra. Jag tänker verkligen på mina händer har lätt föratt bredda dem alldeles för mkt. Sen så att jag inte inverkar i varje steg och låter henne söka ner själv med lite hjälp då men inte så mkt.Så nu ska jag minska och minska... ;)

Tacos kvällen idag var GOD! älskar tacos :D  Sen så har jag oxå anmält mig till Haloween kvällen (stavning?) kommer blir fett nice!

Imorgon blire Daniel träning jag ska vara med i storhäst gruppen för att Ellen tog Malins plats och hon har en i storhäst gruppen. Men Ellen ville vara med i Ponny gruppen så vi bytte ;) lite invecklat :P




Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback