Dag 1

DATUM: 26 September, 2011 - 08:01
Jag heter Saga Ericsson och är en 97:a född 14 september för er som inte redan vet. Jag bor i Katrineholm, i en villa på norr. Där bor jag med min familj. Jag har bott här i hela mitt liv.

Jag är brunett med ett glatt humör. En snäll vän tror jag ;) Jag är inte mkt för att skriva noveller.



Mitt häst intresse växte fram genom att mamma satte mig på "hästlekis" på trolldal. Sen satte vi upp mig på "ridlektion plats" men det tog över ett år innan vi fick svaret från trolldal, så istället började jag rida på Vårnäs (en liten mysig ridskola i Vingåker). Där red jag i flera år :) Sen så satte pappa upp oss på stallplats till Bakfickan. Efter ett år började jag rida lektion på trolldal men jag velade mkt om jag skulle sluta eller inte men så blev det inte. Så efter yttligare ett år får vi stallplatsen och vi köper Annie♥



Jag är en Hoppryttare men tycker även om dressyr nu, ibörjan hatade jag det! Men nu har vi kommit frammåt och satsar mycket i allt inom ridning. Jag vet vad vi klarar och inte, men jag vågar väldigt mkt också ibland kanske lite för mycket!?

Nu vet jag inte riktigt vad jag mer kan skriva så hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback