dag 5+6

DATUM: 29 September, 2011 - 09:47
Dag 5

Det bästa med ridningen är att träna sig uppåt och lära sig mer. Så att man kan komma vidare för man vill ju inte bara rida ut i skogen helat tiden.

Dag 6

I dressyren vill jag kunna rida så att det blir bäst för min häst och inte att jag tvingar henne till någonting utan att hon frivilligt vill göra det jag ber henne om. Och tillslut inte behöva inverka mkt! :)

I hoppningen så vill jag ta oss uppåt och lära oss så mycket som möjligt. Jag hoppar ca:1 gång i veckan för jag vill inte att hon ska tröttna på det visst man kan säkert hoppa 2 ggr i veckan men det vill jag inte så jag kör på mitt reasc!

Vet inte riktigt mer vad man kan skriva? men om nu undrar nåt eller så, kan ni ju skicka en kommentar! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback