Löshoppning med Strimlan :D ♥

DATUM: 30 September, 2011 - 22:57
TJOOO!

Det här blir ett inlägg som handlar om lille stimmie :) <3
Jag var ute i koppel med henne iförrgår och nu är bilderna här på datorn så då kan jag lägga upp dom :P
Iallafall så var Strimlan jätteduktig och det roliga var att när jag släppte kopplet så hon fick springa runt vart hon ville så valde hon att hoppa ett hinder på fem pinnar som jag hade ställt som hon skulle hoppa sen men hon tyckte det var jättekul så hon sprang och hoppade flera gånger per rad men jag hann bara ta ett suddigt foto på det men jag lägger upp den bilden ändå :) Sen så var hon lite fotomodell också!



























kramar ♥

Ida och Strimlan

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback