My love!

DATUM: 28 September, 2011 - 17:46
Hellu!

Igår så gick jag ut med Ellen och Mathilda (inkl. deras hästar) vi gick först in på en liten stig jag skulle bara visa att man visst kunde komma över ett dike med några plankor över med Annie.Så jag gick på plankorna och annie hoppade över :P Sen gick vi till jorvallstorp vi var nere vid vattnet och vid en gräs plätt där där var vi en stund. Hela turen tog ungifär en timme vi hade sköj :)

Imorse så cyklade jag och Therese till stallet och tog ut hästarna innan skolan för ingen annan kunde. Vi står i ett kolektivt stall så alla måste ställa upp för varandra! Efter det var det skolan jag började 9 och då var vi där! Sen så skulle jag följa med en vän ut för hon hade tappat sin vante och då råkar jag tappa pennan i en sån här som man kan "torka av skorna på" gjord av metall. Man fick knappt plats med fingrarna men till slut fick jag upp den tur för mig!

Idag tror jag att det blir dressyr och forsätta jobba på ställningen :)

Har Anmält mig till clerounden på Trolldal den 1/10 till 0.90 och 1.00 :) Kommer man att se nån mer?

Plugga vidare nu då!




Kraam♥


Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback