Äntligen hemma men snart iväg igen...

DATUM: 28 April, 2012 - 16:57
Hej! Halleluuujjja...hhaha, bara för det så stavas det ju inte så men skiiitsamma :p

Är iaf hemma nu efter städdagen i stallet, vi har fixat massa hagar osv. Slått med sån där tung sak och bankat ner pinnar...så död nu. 

Tävlingen vet ni ju hur det gick för Emma, alltså super! Första tävling och helt felfria grym ponny och duktig Emma! Saga berättar sin stort sen. Glöm inte att lägga in bilder Saga eller så ger du mig en minnepinne grej  så fixar jag :D



Jag fick äntligen sitta på min polle idag. Och hon var supermegafin! Steget waaaooow och formen waaaooow och jaaa hon är helt klart den bästa! Skrittade ut i skogen först med en överpigg ponny och jaaa jag satt ju kvar, hon hoppa och studsa lite men jag bara skratta, hhaha pigg blir hon av att vila. Sedan travade jag bara henne idag i paddocken i låååg form och med bra tramp, satt även ner och vi var värsta dressyrekipaget, busponny som kan! Fina sjänkelvikningar fick vi även till, jag gjorde om hennes energi till arbete :D

Nej nu ska jag sminka mig och sedan drar vi till Nyköping för lite fest :D

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback