Godmorgon!

DATUM: 29 April, 2012 - 09:51

Jag har precis ätit frukost nu och tänkte ta det lite lugnt på morgonen och sedan vill jag in till stan en snabbis och efter det blir det ut till stallet :D

Vi var ju i Nyköping igår, vi åkte hem kl 12 och det är ju bäcksvart då och helt plötsligt kom två rådjur springande över vägen och vi har aldrig vart så nära att krocka förut, det var skitläskigt! Jag låg liksom och vilade och sedan tog det tvärstopp, jag flög fram! Tur att man har bälte!

Iaf så hade vi städdag på Trolldal igår, och idag har vi det hemma, där vi bor...så mamma och pappa är ute och städar med alla grannar. Jag slipper :D

Jag tror att jag rider ut en sväng och sedan rider jag lite dressyr i paddocken samma som igår fast då får jag galoppera :) Hoppas fina ponnyn vill arbeta idag med ♥

Söta bilder i hagen på hjärat.



Att gå utan täcke är nog det skönaste dem vet just nu :D Fast Lindsey har bara haft det två gånger, den gången och igår. Hon går i regntäcke annars. Hur gör ni med era ponnies? Har dem täcke fortfarande?


Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback