Tävlingen

DATUM: 28 April, 2012 - 18:16
Hej

Nu så har jag laddat upp alla bilderna och redigerat dem lite snabbt :) Har även hunnit tagit ut min ninis som vart supr GLAD :D Tog några kort på henne oxå ^^

Idag så vart det en tidig morgon. I LC så stannade hon på 5:an två ggr och sen på 7:an en gång. Så jag tog sjuan en gång till men hon stannade och så la jag till spöt av ren reflex putte lite mot bogen, imomed det så vart jag avstängd från hela dagens tävling...

Aja, de sprången jag fick var bra så orka oja sig, visst jag vart tjurig på mig själv men ändå lixom kul att gå runt och tjura över det? nej, lite ibörjan? Okej

Vi tog ut henne för tidigt samtidigt som Emma och sen så har hon gått bra två helger irad så det blev lite mkt. Samt att jag hade ett för högt tempo så jag hade inget att ta av, lixom.

Bilderna tar över nu:





Helikopter hopp














Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback