På lördag blir det Smedtorp med min fina vän!

DATUM: 29 Augusti, 2012 - 18:20
Jappijapp! Saga och jag ska tävla, Division 2 drar ju igång, men vi blev ju lite dissade där...heheh nej men våra anmälningar försvann. Så vi kör på eget race!
 
Jag tänkte bara tävla en klass denna gång, det är bra att variera och inte alltid ta två, det blir ju som en belöning att bara åka och tävla en klass och sen åker man hem. Då blir det ju inte en hel tävlingsdag vilket kan vara skönt för både ponnyn och oss.
 
Det blir en LC+ alltså 95 cm. 
 
Jag har suttit och klurat ut en outfit, jag tror att det blir denna :)
 
 
 
Taggade är vi och det ska bli roligt! Vecka 37 tävlar vi i vingåker tror jag :D
 
 
Ellen Jönsson

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback