I REMEMBER EVERY WORD YOU SAID

DATUM: 29 December, 2012 - 20:41
I stallet så tänkte jag rida ut en sväng men det blev mörkt så vi kom bara en liten bit då Lindsey blev rädd och tyckte absolut inte att vi skulle fortsätta våran uteritt.
 
I stället gick jag in i ridhuset och red ett lösgörande pass. Nu på vintern så är Lindsey väldigt svårriden och svävar gärna bortom arbetet. Men idag var hon jättefin! Jag red bara för sjänkeln och kunde vara i nollan där Lindsey sköter sitt. Hon söker sig neråt hela tiden och gick i en stabil och trevlig form. 
 
Mycket hänger på mig att jag ska vara så mjuk och lugn som möjligt och låta henne fixa arbetet vilket jag idag kunde göra! Jag ville inte sluta rida, hon var så fin och hon var verkligen samarbetsvillig.
 
Sedan jag kom hem har jag kollat på 3 avsnitt av Vampire Diaries. Haha kanske blir några till ikväll.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida -Gratis bloggdesigner

Fin blogg ni har:)

Svar: Tack så mycket! :)
Ellen Jönsson

2012-12-30 @ 11:09:50
URL: http://fridaaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback