Vad ser ni mest fram emot 2013?

DATUM: 31 December, 2012 - 15:22
Kanske ska ni på ågon konser eller är det någon speciell tävling ni ska på eller har ni bokat upp Falsterbo eller vad ser ni fram emot 2013? Någon ni redan bestämt eller något som redan är bokat, en semester eller vad som helst!
 
Berätta gärna!
 
Vad jag ser fram emot 2013?: Hmm, det måste vara att jag ska klara av nya utmaningar, lyckas bra och verkligen ge allt i allt jag gör! Jag ska skärpa till mig hemma och hjälpa mina föräldrar mer. Dem ställer upp till 110 % för Ida och mig därför är det viktigt att visa tillbaka att vi är tacksamma! Sedan vill jag ju självklart lyckas på tävlingsbanan med Lindsey. Men det är inte det viktigaste, för vi ska ha kul!
 
Sedan har jag faktiskt inget inbokat, hmm lite tråkigt för då kan jag inte längta efter något heller. Men jag ska leva livet, alltså lite YOLO. Hoppas ni ser fram emot 2013 lika mycket som jag gör.
 
Gott nytt år och jag önskar er alla en bra början på 2013!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback