Hemma

DATUM: 29 Februari, 2012 - 15:49

Ellen hade nycklen till stallet så jag åkte hem med bussen istället. Pappa är hemma som tur är och då kan han skjutsa mig :) Har nyss ätit mellis så jag har fått lite mat i magen.

Gud vad härligt väder! Helt blå himmel och varm sol och en ganska stor del utav djulösjön är vatten :D
Jag har också suttit och räknat antal dagar det är kvar i skolan tills sommarlovet, bara för att jag hade lite tråkigt i skolan xd och det är 63 dagar kvar! Då har jag tagit bort alla helger och lovdagar plus påsklov. Så det är bara att kämpa på nu, dom här dagarna.

Den här veckan kommer bli asbra! INGA läxor denna vecka! snacka om lycka! haha, nej men om man inte har läxor så får man tid till annat. Speciellt att blogga :P (y)

Så vi får höras ikväll, så håll utkick!




Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback