Har just ätit mat satt som en smäck i mage...

DATUM: 06 Januari, 2012 - 20:00

Har just ätit mat satt som en smäck i magen (a) imorgon blir det som sagt banhoppning, jag har en på lager, den är på 8hinder men kanske plockar bort nått eftersom man ska ta fram allt och sen plocka bort allt... Men idag taggade Annie as mkt i galoppen så ni kan ge er på att hon kommer köra järnet imorron! Vi hämtar Emma vid 11 sen 15:00 så är det tävlings möte. Funderar på att vara med i div 2 eller nått. Sen så har mina licenser blivit betalda -ryttar licens 2012 för mig och livslicens för Annie. Men har kollat lite på tävlingar och även dressyr som är här hemma men nu är frågan ska jag anmäla mig till en L:C eller L:B?? Kan inte bestämma mig men kanske frågar Karin min tränare vad hon tycker eller så tar jag bara nån... Men kan inte bestämma mig, HJÄLP! Och tänker inte starta båda för min hjärna kommet få spader då Xd men nu ska jag hjälpa mamma med efterrätten, Yammi! :) /Saga :*


Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

L:C , eftersom ni inte tävlat så mycket dressyr :) <3

2012-01-06 @ 20:23:23
URL: http://ponnyfavorit.blogg.se/

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback