Måndag !

DATUM: 30 Januari, 2012 - 20:30
Hej!

Idag så slutade jag lite tidigare och hann med första bussen. Så jag var redan i stallet när Ellen kom. Vi hade lagt in våra ridsaker i boden på morgonen men dom kom jag inte åt för att Ellen hade nyckeln, så ingen bra ide att jag tog första bussen....jag skulle ha väntat på Ellen. Men det var rätt okej ändå att vänta ute i -10 grader i strumpbyxor och inga vantar -_-

Men som tur så hade jag hästarna i hagen som kom snällt fram och värmde mig, så jag var hos hästarna och fotade lite med min mobil medans jag väntade på Ellen. Men jag kan säga att våra hästar var lagom trötta haha :) De nästan blundade på varenda foto! HAHA :D



















KRAM ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback