Tävlingen :)

DATUM: 29 Januari, 2012 - 20:46
Hej svejs!

Äntligen hemma efter en lyckad tävlingsdag! Är jättenöjd! Har världens allra bästa ponny! Var vid tävligen vid 1 tiden och då skulle en storhästklass börja, sedan ponnyklasserna. Kl 15:15 första start B-ponny och sedan flöt det på. Jag red fram lite ute i en stor hage med massa snö. Var ite mysigt, Lindsey var aptaggad bockade lite och körde på. Efter en stund fick jag rida fram och sedan hoppa fram. Framhoppningen gick bra! Lindsey hoppade bra och vi kom rätt på hindrena. Startade efter Saga i LD:n så jag hann se henne. För mig gick det BRA var en bana på 7 hinder clear round. Vi vart felfria och rosett! Efter det skrittade jag och Saga iväg en bit i stora hagen och sedan gick vi banan till LC. En bana på 8 hinder i grunden och 5 hinder omhoppning,  direkt om man vart felfri. Red fram och hoppade fram och Lindsey var jättefin, ocg pigg! Asbra bjudning hela dagen! Banan gick bra att hoppa, Men till hinder nummer 4 kom vi för nära och jag höll in henne lite för mkt, så vi rev, men restan av banan kom vi runt. Och det kändes toppen ändå! Nöjd över dagen kan jag säga! Världens allra bästa ponny har jag ♥

Lägger in filmer sen :)

Nu ska jag äta.





Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback