Tisdag-Ida

DATUM: 31 Januari, 2012 - 20:03
YES! Läxfri just nu, inte alls mycket i skolan denna vecka, så skönt asså!
Men nästa vecka två prov och två läxförhör en så länge....så denna helg som kommer blir nog en plugg helg som jag kanske inte ser lika mycket i fram mot.

Har nyss känt mig lite duktig, igår massera jag mammas fötter och idag så dukade jag och tog ur allt rent i diskmaskinen och bäddade mamma och pappas säng och i helgen damsög jag. plus att jag hjälpte till med maten. Men jag har gjort ett misstag....idag så slog jag vad med min mamma att vi hade morgonfodringen i stallet på Fredag och jag slog vad om 100 kr. Men mamma hade tydligen tagit kort på kalendern i stallet och då står det att vi har morgonfodringen på söndag ! Men jag är såå säker på att det är på fredag, jag tittade lixom extra noga!! Men jag börjar kanske bli lite bilnd, haha jao jag vet inte. Men jag hoppas att vi stryker ett sträck över detta, mamma måste glömma bort det, så jag hoppas att hon inte läser på våran blogg :)

Onödigt inlägg jag vet så behövs inte läsas, men jag har typ inget om att skriva idag....

Men är det något som ni vill att jag ska skriva om så gör jag det!
Hitta gärna på egna förslag men här kommer några:

1. Hur mitt liv såg ut tidigare, innan vi hade Lindsey och vart jag bodde o.s.v.

2. Vad jag tyckte om hästar när jag var liten, jag hade en gång velat sluta att rida....

3. Hur min uppfattning var när jag flyttade till Katrineholm, när jag satte min fot på Trolldal, (bakfickan)

4. Hur känslan var när vi fick Lindsey när vi hade ganska mycket problem. (från då till nu)

Ja, det är bara att skriva en siffra vad ni tycker, så skriver jag om det! :D
var då beredd på ett ganska långt inlägg och massor med bilder !



Ha det bra så länge ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

Alla 4 :)

2012-01-31 @ 21:37:54
Postat av: Emily Carlsson ♥

Hur ditt lliv har sett ut, från när du föddes till nu :)

2012-02-01 @ 18:58:41
URL: http://eemilycarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback