Fun day with my family ♥

DATUM: 29 Juli, 2012 - 21:32
Tjaaa! Idag har jag haft en superbra dag. En familjedag kan man säga. Först så åkte vi till stan och åt lunch tillsammans. Sedan gick vi ner till stan och där köpte jag två saker som jag ska ha till mitt nya rum. Mitt nya rum kommer bli tufft, japp det har jag bestämt! haha :) Sedan gick vi ner till stan och köpte glass.
 
Efter det blev det stallet. Det gick sådär. Det småregnade lite när jag red och Lindsey och jag var lite oense. Hon var pigg och ville inte lyssna så bra. Formen var inte super och ja, inte bra helt enkelt. Jag tar nya tag imorgon. Ellen och jag tar utsläppet imorgon så då rider vi nog då också. Jag tänkte rida ut i skogen och sedan köra lite lösgörande dressyr på banan. Inte ett så jobbigt pass asså.
 
Alltid så typiskt då jag verkligen vill visa att  jag har utvecklas med Lindsey och visa vad jag kan för mamma och pappa. Det är då det går dåligt....och när kameran inte är med, då går det toppen :/
 
Aja, det går bättre nästa gång. Hoppas jag ♥
 
blogg.se dampar så jag kan inte lägga upp bilder....sorry
 
kram
 
Ida Jönsson
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback