OLD TIMES ♥

DATUM: 31 Juli, 2012 - 22:36
Okej, nu sitter jag, Ida här och jag tänkte visa er lite söta bilder på min favorit ponny Molle som jag red när jag var liten. Söt va? 
 
Molle- No More Tears. Som han heter, han lever och är 15 år gammal och är såld från ridskolan till en tjej. Molle var verkligen min ängel. Han var söt och mysig och hade en kunggalopp. Superfin, hoppa kunde han med. Han hoppade lätt en bana på 90 cm! Han lärde mig mycket och vi hade en särskilt band tillsammas som bara vi förstod. Han litade på mig och det märkte man. Aldrig har jag sett Molle så lycklig när han är med dig Ida, så sa många till mig.
 
Nu lite söta bilder på Molle som är fux!
 
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback