Vilken vecka

DATUM: 29 Juni, 2012 - 20:39
Är super trött efter att ha jobbat på 4h hela veckan tidiga mornar! 7.30-16.30 så det har blivit tidiga kvällar oxå.
 
Med Annie denna vecka har jag inte gjort så mkt
 
Måndags: Så var det Danielträning, vi var inne och det gicker superbra! :D Vet hur Daniel vill hur jag ska göra nu och då går det toppen!
 
Tisdags: Så körde jag intervall i skogen med Annie hon vart helt slutkörd :P
 
Onsdags: Då så red Emmas mamma ut på henne bara i skritt :)
 
Torsdags: Så red jag dressyr på henne hon var mjuk o fin övade lite på flyttningar oså.
 
Fredag: Idag så gick Annie ponnyridning var typ 3 ungar som red lite grann var (jag ledde i skritt).
 
I helgen så vet jag inte riktigt vad som händer, men troligen så rider jag ut nån dag :)
 
Nästa vecka:
 
Måndag:
Tisdag: vila, jag ska till grönan
Onsdag: ett ordentligt dressyr pass, ska till tandregleringen
Torsdag: Mariana ska troligen rida
Fredag:
Lördag:
Söndag:
 
beroende på vad som blir planerat på dagarna så tänkte jag ta och löshoppa henne nån dag och se vad hon klarar ^^
 
 
Vill ha tillbaka min sommar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback