Happy girl!

DATUM: 29 Mars, 2012 - 20:42
Hej hopp!

Hemma och myser! Vill tacka Saga och hennes mamma Sussie för den underbara dagen! TACK! Så glad är jag just nu!

Mamma tog Lindsey idag själv, det var gulligt, ibland behöver man lite vila från stallet :) Jag har typ inget plugg så det känns bra! Jag ska bara mysa nu.



Jag har anmält mig till 3 tävlingar nu...tyvärr tre veckor direkt efter varandra...men det blev så. Jag ska ju vara med i Division 3 med Lindsey i år. Den första är på påsklovet och den andra veckan efter. Då hoppar jag LD och LC båda gånger. Och sedan så hoppar jag en lokal i Vingåker vecka 16 och då bara LC. :D

Nu blir det att ta en dusch och säcka lite framför tvn :)

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Frida

Va gärna med på dagens blogg hos mig? vinnaren kommer ut på söndag! :D

2012-03-30 @ 14:38:01
URL: http://ponnygold.blogg.se/

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback