Here I´m

DATUM: 31 Mars, 2012 - 18:07
Har varit lite off på bloggen känner jag men är sjukt trött!

Igår:

Så red vi först varandras ponnyer. Lindsey har en full motor och är en underbar lite ponni skrutt och hon är mer utmaning än Annie. Även fast Annie oxå kan vara en utmaning ibland, (hon är inte lätt riden, men jag har hittat knapparna så jag tycker att det är rätt enkelt).

Lindsey hade lite problen med ett hörn för det var så farligt. Haha, sen så galoppa jag runt och så tyckte jag att Ellen sa öka så då gjorde jag det på borta vägen och sen på hemvägen så ökade Lins dubbel upp själv så då var det att ta tag i henne. försökte först ta lätta för att inte slita men det var jag tvungen att göra. Hon lyssnar inte lika bra fram o tbx som min ponny kan man säga :P

Men det var super kul att få mera utmaning och kunna hantera andra sitationer. Nått vi kommer göra om :)

Nu får ni massa bilder sen igår (alla är oredigerade och jag han aldrig ställa in kameran så de är inte sådär jättebra, lite suddiga oså)



















Mer bilder kommer i ett annat inlägg senare ;)

Idag:

Så fixade vi med ALLT hö, släpade fram och tillbaka. Så nu har vi till nästa skörd tror jag ^^

Jag och Ellen red ju ut en mysig barbackeritt (y) Och snart så får vi lite gäster :P Ska ta ut ninen innan så, seya!

image description

Så mkt hade Annie innan pappa och görna kom med höet och nu är det ett JÄTTESTORT lass :D



Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback