tidsinställt

DATUM: 29 Mars, 2012 - 12:25
Har ni fortfarande kvar broddarna?

Själv har både jag och Emma det. Eftersom vår hovslagare kommer 10/4 och sen får vi inte ut dem. Min häst har tappat ca: 5 broddar i år *suck*.

Men alla sitter för hårt för att kunna dra ut dem. Så vi köper nya och drar in ;) Jag lovar er hon kommer säkert ha tappat en till eller fler innan hon ska skos!

Sen det här med att snösulan sitter kvar är grymt jobbigt. Eftersom min häst har början till nått som jag inte minns vad det hette och jag behöver köra med VirkonS så är det jätte svårt att nå och så :/





Vad tycker ni om ha broddarna kvar ännu? När tar ni bort era?





En till fråga äter era hästar oxå bajs?? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback