Lite off, men nu är jag här :D

DATUM: 24 Maj, 2012 - 20:42
Hej!

Skoladagen.....jaa friluftsdagen. Den gick väll bra, bästa tjej i klassen på 800 m. Men jag är död efter dagen, har bränt ihjäl mig i ansiktet, jag ser ut som jaaa...nåt som är rött iaf!

Lindsey vilade idag, var ute och gick, vi gick ner till vattnet och badade lite, upp till knäna :)



Jag har även beställt en skolavslutningsklänning, jag tycker den var supersöt!



Jag har även anmält mig till Guldsporrarna 2012, jag kommer hoppa LC A:0-A:0 och LB- A- Moutain Horse Cup, Regionalt! Ska bli spännande :)


 Nu ska jag kolla Eurovision Song Contest, hejja Loreen!

Kram


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hihi, vi kommer att tävla mot varandra i LC:n :) <3

2012-05-26 @ 22:10:04
URL: http://linneaphilipson.devote.se

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback