Massa har hänt!

DATUM: 28 Maj, 2012 - 20:19
Hej!

Jättedålig bloggning från min del, men jag tog en paus från bloggandet och hade en toppen helg!

Skriver lite kort om den:

Fredags, Saga och jag gick till badet med ponnysarna, badade lite med dom, båda vilade :)



Lördags, Jag red till spökbacken-en skidbacke, med mina kompisar, mysig uteritt. Vi galopperade upp för den branta backen och det var bara Lindsey som klarade hela i galopp :D Bästa!



Söndags, Lindsey vilade, Ida red bara ner till sjön och badade :)



Själv har jag bara legat och solat och badat och padlat kanot och åkt båt hela helgen, grymt väder och jag lever livet, ääääälskar! :D

Idag red Ida ett toppenpass! Så fina, alla grundrörelser sitter super, förutom galoppen då hon går ur ställningen, jobba på bara :)



Idag kom även min skolavslutningsklänning :D Den var riktigt söt, så den stannar hos mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback