My day today :)

DATUM: 29 Maj, 2012 - 20:44
Skoldagen chill, käkade som sagt en megagod tårta och cyklade ner till stallet. Ida red, det gick bra. Det blev ett dressyrpass ute på ängen :)



Och vet ni vad, jag håller mitt löfte, jag joggar tre gånger i veckan! :D Grym jag är, och vet ni vad, jag kom tvåa av alla nior på våran skola att springa 800 m. Jag sprang 2 sekunder långsammare än ettan :P Surt...:)

image description

Nu ska jag plugga lite till mitt afrikaprov som är på torsdag. Jag fick MVG på uppsatsen så jag hoppas på att skriva ett grymt prov nu!

image description

Imorgon så har vi bal på våran skola, är inte så jättetaggad, jag tycker det verkar lite tråkigt men det blir ju konstigt om jag stannar hemma medans alla andra är där...Men klänningen är fixad, så jag måste väll :D

image description

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback