Så ligger det till

DATUM: 30 Maj, 2012 - 20:44

Tjooo!

Har nyss ätit tacos, mums! Nu packar jag lite till Sävö. Jag är fortfarande arg över att man inte får ha mobilen! Shit, är vi småbarn? Klart vi klarar av att ha en mobil utan att lägga sina händer på den....vi får inte ens ha den över natten!?

Skit i det nu....idag red Ellen ut på Lindsey. Jag cyklade med och fixade allt i stallet. Ellen hade så bråttom idag, hon skulle på någon bal/fest ikväll och hon är där nu :) Superfin blev hon!

Gårdagens ridpass:
Jag red på vallen/ hagen igår. Jag försökte verkligen hitta dom rätta knapparna. Hon är inte alls lätt, våran Lindsey så man får jobba som bara den! Och det gäller att inte ge sig, hon får inte vinna! Man får väldigt lätt kramp i armen ;)

Jag är riktigt nöjd med Lindsey iallafall! Hon sänkte sig fint några gånger och trava på framåt. Jag har kommit en bit på vägen men jag har en lång väg kvar att gå.

Nej, nu får jag packa vidare, kram Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback