DAGEN!

DATUM: 31 Oktober, 2012 - 12:24
Njuter förfullt av höstlovet. Så himla skönt att bara inte göra något, eller vad tycker ni?
 
Idag så ska jag cykla till stan kvart över tre. Mitt hår ska bli fixat, jag ska permamenta håret så vi får se hur det kommer att se ut. Hoppas det blir bra, jag har aldrig gjort det tidigare. Men jag är såå trött på mitt hår och vill testa något nytt :)
 
Förresten så har min blåa vinterjacka gått sönder. Jag har inte använt den alls mycket så mamma ska ta den till hööks imorgon, så får de som jobbar där kolla på det. Inte kul att behöva köpa en helt ny bara för att dragkedjan har gått sönder :( Aja, det löser sig nog!
 
Imorgon, så ska Saga, Ellen och jag på halloweenkväll. Haha, det blir säkert kul! :D
 
HAHA jag sitter vid Ellen MacBook° :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback