Galet! Men jag klarade det! Jag har körkort! Hehe till moped klass 1!!!!!!

DATUM: 29 Oktober, 2012 - 18:16
Tjohej vad glad jag är!
 
Gick upp tidigt redan klockan 6 för att göra mig i ordning och åka iväg till Norrköping. Åkte med mamma eftersom att hon jobbar där. Satt där och plugga i typ 3 timmar. Sedan tog vi lunch på stan och kolla lite affärer. Sedan så pluggade jag vidare.
 
Sedan var det dax att skriva provet och jag var hypernervös men det gick!!! Så akta er på vägarna för nu är Ellen i farten, hehe!
 
Efter det så åkte vi till Ingelsta och där köpte mammsi två par jeans på ginatricot till mig! Tack Världens Bästa Mamma!! 
 
Vi styrde även förbi hööks och köpte hem detta, mest till Ida eftersom att hon älskar denna färg!
 
 
 
Dessutom har vi schabrak i samma färg och benlindor :D
 
Så nu är jag äntligen hemma och tar det lite lugnt, myser med familjen.
 
Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback