You have to believe

DATUM: 30 Oktober, 2012 - 19:01
Hej!
 
Åkte till Saga imorse och vi tänkte försöka fixa en ny header...men vi får se hur det blir, kanske har Saga tid att fixa lite med den ikväll. Annars så fikade vi hos henne och försökte få hennes *förlåt Saga* feta kanin att hoppa lite :D Men Zelda kan och ju, så fin!
 
 
Skulle sedan åka till stallet...men kom inte så långt. Mina bromsar på mopeden är jättesega verkligen och när vi körde på en sträcka, jag låg i ca 25 km/h så blev det gult vid ett trafiklyse och såklart började jag bromsa men mina bromsar bara stod emot, kändes som skivbromsen låste sig typ och sen sa det pang, jag körde rakt in i Saga. Usch vad läskigt det var. Åhhh jag vågar inte ens tänka tanken på om jag inte skulle köra in i någon eller något, shit jag skulle åka rakt ut i vägen innan mopeden skulle stanna. Och då ånej.....usch!
 
Så jaaa...min moped åker till skroten verkar det som...
 
Väl i stallet så fixade vi allt och Ida red sedan i paddocken med Saga barbacka. Det gick helt okej, hade mystäcke på.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback