Terrängträning-Ellen

DATUM: 30 September, 2012 - 18:08
Hejsan! Lite off men nu har jag pluggat lite och så pajades internet. Så jag har bara internet på skitdatan och där inga bilder från idag...men dem får jag fixa när nätverkert vill sammarbeta med mig :)
 
Träningen gick bra! Lindsey var jättepigg i början och jag jobbade för lite lydnad innan vi började hoppa så hon drog lite mycket, fick inte jättebra lugnt tempo. Men nöjd!  Lindsey hoppade allt bra! Förutom en häck som hon kom konstigt på varenda gång, den var nog lite läskig tyckte hon. Hon vart osäker på den.
 
Men allt annat var bra! Hoppade ett nytt hus annars samma. Vi kunde inte hoppa dem lägre hindrena och upphoppet mm idag då det var för mycket vatten där. Så vi hoppade dem högre istället och dem som gick att hoppa.
 
Lindsey var pigg och bockade MYCKET ibörjan, Busponny juuu! Hon stannade en gång på stenmuren. Den vaa lite läääskig. Men superponnyn är FIN! ♥
Det är sjukt kul att hoppa och det tycker absolut Lindsey med! :D
 
Söt! Och vet ni, jag var såhäääääär nära på att ramla av efter denna bock...heheh ooouuupppsssi, jag var inte alls beredd.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback