At home

DATUM: 29 April, 2013 - 14:28
Idag blev det ingen skola för min del. Jag hade två timmars körlektioner istället. Jag har kört på parkeringsplats, i rondeller, korsningar mm. Det gick bra och nu måste jag vänta ända till slutet av maj för att köra dom sista två.
 
I helgen var jag ju i Stockholm och hade det jättetrevligt och roligt. Jag fick med mig tre klädesplagg hem, som ni ser nedanför ↓
 
 
Igår så red jag förresten ett dressyrpass på Lindsey. Ibörjan försökte jag bara få henne mjuk och få henne fram för hjälperna. Det gick sedan toppenbra och galoppen satt väldigt bra. Så himla nöjd!
 
I slutet så fick Lindsey syn på något och skena iväg, hahah. Men när hon fick se att det bara var en iten kråka så tror jag att hon skämdes. Hon tyckte nog att det var lite piinsamt att bli rädd för en sådan liten varelse. Men aja, det där är Lindsey i ett nötskal..
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida Törnberg

när avslutas tävlingen?:)

2013-04-29 @ 20:45:13

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback