Everyday is a second chance

DATUM: 25 April, 2013 - 20:49
Åhh jag kan äntligen andas ut, hehehe svenskan är klar i nationella, lalalalalalallala, mohahahah! Vet ni hur bra det känns eller? Looove it!
 
Nu är jag bara såhäääär avis på alla som är i Scandinavium, jag vill verkligen dit, men istället har jag bokat in alla tider då det sänds live på tvn. Idag var det klockan 6 och snart nu igen klockan 9.
 
Ida och Lindsey red på stora utebanan och var jättefina efter lite slit. Hon galopperade till och med över tre galoppbommar med Lins, det är stort! Visst kanske det gick lite fort och Lindsey var otroligt stark, men ryttaren där uppe skötte det bra och måste tro på sig själv och även Lindsey. För nu har Lindsey erfarenhet av låga hinder, så Ida kan hålla i hatten så kan Lindsey styras runt på banan, det kan nog vara gått självförtroende för båda!
 
Har myskväll med mamma och Ida då pappa är i Frankrike, jag hoppas han kan hitta lite Victoria Secret produkter till mig, jag påminner hon honom här nu, heheh. :D
 
Imorgon, fredag yess! Har dock ett dumt idrottsprov...eller rättare sagt ett konditionstest, egenligen har jag inga problem med det för jag vet att jag har bra kondition, men jag blir ju så jädrans röd i ansiktet....pinsamt ju.
 
Puss alla!
 
 Stolt Ellen som flyger med Pinsan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback