Just find a reason

DATUM: 24 April, 2013 - 20:17
Allt är fixat  stallet men idag så har vi kvällsfodringen så vi måste ändå tillbaka dit lite senare.
 
Onsdagar är alltid tuffa och långa dagar. I alla fall för mig..när jag äntligen kom hem så åt jag mellis och tog mig en chokladboll som bakades igår. Sedan kröp jag ner i soffan och nördade två program av Greys anatomy. Så sjuukt bra och ett program som jag lätt kan rekommendera!
 
Just nu är det ingen rolig tid i stallet. När det är vår ska det vara vår, men inga vårtecken alls. I helgen var det underbart fint men så tråkigt att vädret inte håller -_- Bara regnigt, grått och blåsigt.
 
Det blev lite ändrade planer dessutom. Ellen red Lindsey idag då vi tänkte att hon skulle få en uteritt istället för ett dressyrpass men det blev lite halvt vardera p.g.a. vädret.
 
Idag fyller också skruttan 11 år! Tyvärr glömde Ellen och jag bort det när vi var i stallet men vi får fira henne med extra morötter, äpplen och knäckebröd senare. Det tror jag Lindsey kan bli glad av ändå :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback